20 Augusti


här är vi inte trötta inte haha wincent och jag somna hos mormor och morfar / mamma och pappa på soffan i säker 2 timmar skönt var det iaf känner mig utvilda inför kvällen wincent och jag har sista natten själva hemma vilket är skönt att pappa kommer hem i gen =) som är med faster Diana på roligheter konsert och hotel och grejer fatta att det har varit svårt att hålla hemligt för han =) men i morgon kommer iaf min stora kärlek hem<3. Igår var jag och wincent på stadens torg med maria och leo hitta massa nya snygga / tuffa kläder till lilleman =) super nöjd och i morgon kommer det mer kläder som jag har beställt från nån katalog kommer inte ens i håg att jag gjorde det men min rara Maria sandkvist ringde och på minde mig om att vi hade beställt =).och i dag så har jag och lilleman bara varit hos mamma och pappa och slöt har badat wincent oxxå han tycker väldigt mkt om det har jag märkt hihi..
Åå kan inte beskriva hur lycklig jag är älskar min underbara sambo och våran son mest över allt annat ni är mitt allt <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!