God morgon

God morgon alla i dag var vi uppe med tuppen 07:00 vakna lilleman  lykades hålla kvar honom i sängen till halv 8 för jag vet att han oftast somnar om hela tiden men inte då men nu en timma senare så sover han i gen och jag är jätte pigg så kan inte somna om men vad gör det när jag har mitt hjärta framför mig och i dag kommer Emil <3 hem från sthlm=) . Annars brukar wincent sova allt från halv 9 och frammåt så kan inte klaga dom dagarna han vaknar tidigare då kanske jag får mera gjort haha skulle inte tro det så fort jag börjar med nått annat så brukar oftast han vakna så passar bara på och njuter så får jag städa när mannen i mitt liv kommer hem igen =) . I går så åkte jag och emelie till Tina och Thomas och spela kort men blev inte så långvarig där wincent ville inte vara där han ville tydligen åka bil och hem och sova min lilla prins och i dag får vi se vad som händer ska försöka hinna med att gå upp till mormor hon ville att jag skulle titta för bi hon hade nått till oss så får se vad det är... Neee nu ska jag försöka hinna hitta några kläder att ha på mig ;) Älskar mitt Liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!