kort igen

Å vad tiden går fort när man har roligtoch mysigt =)Har varit på bvc med wincent stora killen ju han hade växt hela 3 cm på 3 veckor och gått upp jätte bra i vikt med =) .. mamma stolt! I dag kommer lås smeden från kalrskoga hit och ska byta lås åt oss då grannarna har på pekat att det låtit som vi har varit hemma fast vi inte har det så det ska bli skönt att dom kommer å ändrar tur att jag städa i går =) . Sen ska jag och Emelie åka och fika på God smak  å så klart Wincent för pappa är och jobbar =) .
Under dom hör dagarna jag inte skrivit så har vi haft några semester trippar en till vinön och åt deras jätte dyra mat men det var det värt var faktist rätt gott juh:) sen har vi varit till nora och ätit deras glass och mat och var över på ön och spela minigolf. varit till örebro fram och tillbaka några gånger!. sen så har vi gjort en massa annat med men det står stilla i huvudet hihi men så är det när man inte har bloggat på jätte länge men har det super bra med lilla wincent det går bra och så med och man kan inte sluta titta på honom tiden flyger bara för bi =) Neee nu ska ja gå och mysas med min son och emelie får vara med på ett hörn haha =) <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!