tiden går för fort frys den !;D

Passar på medans lilleman sover <3.. I dag så har vi varit inne i örebro hos emils mamma och syster åt hämtmat från saigon fy fasen vad gött det är :) Sen har det inte hänt så mkt mera var hos pappa och kolla läget mamma jobba så åkte hem och sitter hemma medans emil är i väg och fiskar med lillebror och alex men emelie kommer som tur är hit och håller mig och wincent sälskap.Sat just och fundera på att tiden går alldeles för fört juh  på söndag är mitt lilla hjärta redan 1 MÅNAD kan ni fatta det kändes som om det var i går jag låg inne på förlossningen . ap ro på det tänkte jag skriva om min förlossning lite senare när jag kan sitta ner utan att behöva stressa =) . kan ge er en liten glimt och säga att det inte alls var så farligt som alla säger =) skulle lätt kunna ha en sån förlossning redan i morgon ;) .. Aja .. Emil och jag har redan varit i hopp i över 1 år redan sjukt och dessutom så var det 1 år när wincent kom ut så jag kan slåvad om att ingen har fått bättre 1 års pricent en vad vi fick ;) .. och snart så fyller juh emil kan passa på att skvalra om att jag redan är klar till honom så skönt det är jag tror han kommer bli nöjd om inte pengarna till baka haha!! nee då då använder jag det och åker till affären så får han fasiken välja vad han vill!. (hoppas han inte hinner läsa detta haha)   .  just det måste bara skryta/klämma in att wincent är redan as stadig i nacken behövs inte mkt till hjälp för nackens skull! mammas go fis är vad du är <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!