Trevlig dag

I dag så har jag och wincent åkt och träffa Sandra och hennes max =) sat ute på sveas  i några timmar och prata en massa känner kanske att vi har missat så mkt när det har varit så mkt och man lixom aldrig kommer för sig att ringa till varandra hoppas på lite ändring nu när vi är mamma lediga båda två =) hade iaf en jätte trevlig dag sen kom sandra och milo på beök hemma hos sandra =) . trevlig trevligt :) . det är så skönt att umgås med sånna som har barn som förstår att bebisar akn vara arga och lessna haha wincent visade absolut sin bästa sida mot sluten så kläde på han och åkte hem så fort jag kom utan för dörren så blev han tyst typ ajaaa sitter hemma nu iaf med båda min pojkar plus mamma pappa och kevin =) . Gissa om jag ble glatt överraskad när jag klev in genom dörren Emil hade städa mer eller mindre hela lägenheten =) Duktiga du <3<3 I morgon så ska ja umgås med Emelie grannen se vad vi hittar på för skjo måste leta upp min förbannade plånbok som är på vift blr galen på att inte veta vart den är!! I går var det den 14 Augusti vilken innebar att min lilla ögonsten blev helaen månad <3 mamma och pappa älskar dej mest i hela världen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!