<3<3<3

Mammas Älskling Ligger och sover mest hela tiden =) I natt 00:21 blir mitt hjärta en hel vecka! usch vad tiden går fort!.<3 i dag så har jag wincent och Emelie N . gått upp på stan (arbetsförmedlingen) och ica och handlat haha pinsamste ever vi går inne i affären jag stoppar en liten flaska bubbelvatten på barnvagnen en stund senare viker emelie upp skyddet så att drickan döljs lite och ger wincent mat för han var hungrig .sen gick vi och betala och kommer ut och jag säger att jag glömde drickan och vi fixar wincents vagn vad låg där joo drickan haha ops !!!
Ne nu ska vi kolla på film och bara mysas och väta på att pappa emil ska komma hem och pussa på oss hihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!