bakning på går

Sitter och väntar på att mina muffins ska bli klara var tvungen att göra nått åt mjölken och äggen som datumen går ut på lördag varken jag eller emil dricker så mkt mjölk eller gör så mkt på ägg så jag passar på att bakar lite nu när lillfisen ligger och sover han skulle inte somna någon annan stans en på mammas mage/tuttar han är för söt inget annat var bra så han var rätt arg innan jag kom på att han älskar att ligga så där på mig tog 1 minut så sov ungen <3 hihi sitter och slänger in ett litet kort inlägg nu när jag väntar på att dom ska bli klara. ska bli sjukt gott tror jag var jätte sugen på dem när jag gjorde dom men godas av allt är faktist muffins smeten .nu när jag har ätit muffins smeten så är jag inte sugen på dom !! haha någon som vill ha muffins ? -.- bara att komma förbi och hämta ! . sitter oxxå och funderar på vad vi ska äta i morgon försöker att planera lite nu när man inte vet vilket humör våran skatt är på men det går inte så bra har mat torka ! vet i af att jag måste göra nått som man kan ha ost sås till är så trött på våran goda pasta carbonara så det finns inte så kanske man kan vara lite händig och komma på nått jag vet att mamma brukar använda ostsåsen när hon gör kykling gryta av nått slag men då gör hon den själv får väl ringa mammsen i morgon och kolla hur hon gör! :) var ute på en promenad med Emelie vi gick till netto och köpte min älskade gula monster hahah . drack en till förut i dag och blev lika flum ^^ aja. känner mig iaf duktig att jag kom ut på den där svängen var faktis lika duktig i går fast då gick jag längre :) . måste försöka bli av med en massa kilon vill se ut som jag gjorde när jag gick slutet av 9 an början på 1an i gymnasiet ojoj jag har nått att jobba på ett tag hatar att vara nyttig hatar att inte godis suget kan försvinna hatar att motionera!! hur fan ska detta gå!!... och jag har en karl som är världens godis freak! chips you name it!!!.. svårt att mot stå! ^^ kan ju lixom inte förbjuda honom =)
Ska nu gå och mysa med min karl! see yaaa!!! over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!