familje mys

Har haft en jätte mysig dag i dag med min familj vi har lixom bara varit :-) trots mitt dåliga humör som inte har varit att leka med så tog vi oss igenom med en jätte mysig kväll för mig och emil medans vårat hjärta ligger och sover sen många timmar till baka ligger och små väntar på att han ska vakna och vilja ha mat :-) . Har lagat mat och kollat på film med emil och avsluta kvällen som bara kära gör haha^^:-) var en sväng till maria och markus och byte bort min bil äntligen av med bilen :-) ne lite tråkigt är det allt den var så jäklans billig att åka i vad drog den typ 05 ,06 liter milen tanka typ varanan vecka med skrutt^^ nu ska vi bara fixa lite med nya bilen så rullar den ute på vägen snart :-) . Men det överlämnar jag så klart till min man som är suverän att ha när det är nått som måstes fixas med bilar ja han är helt enkelt bäst hihi!!;-) . Måste berätta att jag här blivit jätte duktig på att gå ut och gå här gjort det 5dagar i rad och det mina vänner är då inte likt mig haha å håll i er har bestämt med emil att han ska ha wincent på morgonen så ska jag ner till allehallen och tränna på gymet tror att jag allvarligt slagit i huvudet någon stans!. Å efter så ska vi på vikt och mätar kontroll med våran skatt<3. Allt jag här skrivit kanske inte hänger i hopp eller så å. Det andra ord en vad det ska stå men till mitt försvar så ligger jag i sängen och bloggar från mobilen :-). Men ska stänga mina ögon och försöka sova lite jag med god natt(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!