FLUM

måste börja med att jag har grtymt tråkigt ! hjärtat mitt ligger och sover sen flera timmar tillbaka manen min är och jobbar fortfarnade och jag har druckit en moster och jag känner mig så flum som man blir när man är full haha.. har inte druckit en sån på säkert 11 månader kunde även inte då inte drick energi dricka utan att bli flum och få ont i huvudet så här sitter jag med huvudvärk till 1000 och är jätte flum. prata av mig en del med emelie och hon skratta bara haha skulle ja med göra. Måste bara till lägga att jag blir prisis lika flum när jag är över trött eller har tagit dubbla ipreen oboj. det är sånna här tillfällen som man kan skriva i bloggen bara för att fördriva lite tid! Tycker att mitt hjärta ska komma hem för då är det inte tråkigt har aldrig tråkigt med dej hjärtat <3
I dag har wincent och mamma varit ute på långprommis han älskar verkligen att sova ute och vara ute och bra med motion för min del :) behövs verkligen....haha...Försöker att komma till baka till vardagen med inge godis chips drika eller nått onyttigt men det är så jävla svårt verkligen är för svag för söt saker haha. men i dag var jag duktig tills jag blev så trött att jag var tvungen att göra nått åt saken allts så kom energi dricka in (hatar kaffe) och en polly påse så där har jag svaret varför jag är över speedad . men var duktig i går och åt ingenting av det onyttiga. i morgon blir det en promenad till vart jag en ska har bestämt mig för att låta bilen stå så mkt som möjlig =) hoppas på bra väder bara annars kan bilen fet haja att den får rulla på gatan!!AJA good natt på er alla fina men bara ni som är fina ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!