glad


Så här glad blir man om man får en veckopeng av morfar ^^
.





Usch känner kanske att blogg inte riktigt är min grej längre orkar inte har varken tid eller lust just nu! Passar på då mammas allt ligger och sover men kan knappt slita ögonen i från honom!. ;) FUNDERAR stark på att lägga ner helt och hållet med bloggandet men vi får se är så himla skönt att skriva av sig lite och skrtya haha!. Utvecklingen går alldeles för fort wincen växer så det snakar och han har börjat med svars ljud kom även ett litet skratt häromdagen gisses så ja blev paff. sen satt jag i en halvtimma för att försöka få han göra så igen men det gick inte så bra för min del haha!Emil har åkt och jobbat igen och kommer inte hem för en i slutet av veckan jobbigt värre det blir så tomt hemma utan min kärlek!<3 men hoppas på att tiden går fort så han kommer hem någon gång.=).



Har varit på marieberg i dag med natta och hennes buse ;) hitta en ny kläning för 60 kr på rut med flera =) Sen blev det ju givet donken mummms..spendera även lite tid hemma hos henne =) Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så jag kan prata med henne så jag kan åka hem och spendera lite tid med Emelie,så jag kan städa samtidigt-.- inte så kul men det är ett måste buhuuu".-
Ne nu ska jag krypa ner i soffan brevid mitt guld och vila en stund jag med Tjeeee!


Kommentarer
Postat av: Amba..

Vilken bild...

Världens gladaste grabb...

Jösses va han växer.. nu går det fort.

Så söt, hälsa lill grabbe från faster.

2011-09-06 @ 09:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!