Gaah

Håller på att bli galen på myshowroom funkar typ aldirg bara en massa krångel helatiden! varför ska det vara dä för ? ... nu när jag orka sätta mig ner och skriva vad som har hänt dessa dagar alltså har inge flyt med mig i dag för fem öre!!.. Får se om det är någon som är sugen på att hjälpa mig att fixa min den här bloggen kommer inte i håg hur man gör och orkar seriöst inte fixa till allt får jag bara till den så ska ja seriöst för flytta allt jag skrev från andra bloggen hit haha kan bli lite mycket men en då!! . Men ja kan ju tjuvstarta lite jag har iaf en son som heter wincent och han har hunnit blivit 9 månader nu stora killen är han <3 . ska just ta och krypa ner i soffan med älsk! hanlagade maten i dag blev potatis gratäng och kött gött var det ronja och alex var oxxå här och käka mysigt <3 Wincent har somnat för en liten stund sen så det är lunga stunden nu här hemma :) då det inte är en enda lugn stund kvar här hemma sen lilleman lärde sig kryp och gå mot saker hoppas han kan våga släppa bordet nu och gå själv helt men det kommer väl :) .. Får väl se om ajg kommer tillbaka hit så fort det blir någon ordning vore kul eftersom jag har hela graviditeten här å lite så där så jaa vi får väl se helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!